22 Mart 2009 Pazar

Malum yerel seçimler yaklaşıyor..partiler de durmaksızın çalışıyor..
ayar olmaya başladım seçim arabalarına..bangır-bangır müzikten hiç bişey anlamış değilim.ses öyle bir açıyorlar ki..bilhassa arabaların yanından geçerken kulakları rahatsız ediyor gerçekten..hatta orta derecede oy alan bi partinin seçim minibüsünde ''haydi lilililili yar'' melodisinin çalınmasına şahit oldum..bugün de başka bi partinin seçim arabasında vecihinin unutulmaz repliklerinden istiyorum, veriyor musun ? müziği çalıyordu..
parti önemli değil hepsi aynı bok..dün yanımdan geçen bi seçim arabasının şoförüne önce kulağımı gösterip sonra elimle ''koydunuz'' hareketi çektim..herif sırıtmaya başladı..daha sonra polat alemdardan kaptığım kafa kesme hareketini yapınca kafasını çevirip uzaklaşıverdi..
ben bu genç yaşımda rahatsız oluyorum.evde yaşlısı, hastası olan ne yapsın.
ama bizim idiot seçim propagandacılarının hiç mi hiç bi taraflarında değil..
suikast planları kurmaktayım..3-5 arkadaşımı örgütleyip yüksek binaların üzerine kanas ve molotof kokteyleriyle pusuya yatıp tüm seçim otobüslerine hedef alarak sıkmak istiyorum!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder