1 Mart 2009 Pazar

aşk benim için bitmiştir.

Heey nefsine hakim olamayıp bi anda kişiliğini değiştiren kızlar size sesleniyorum!!Sesiniz çok yüksek çıkıyor!!..biliyorum ki sesinizin bu kadar çok yüksek çıkması suçluluk piskolojisinin gereğidir.benim sesim bu kadar yüksek çıkmıcak bunuda böyle bilesiniz.aşka gelince siz aşkı çok iyi bilirsiniz!! ben ve diğer arkadaşlarımı kendinize aşık edip, nasıl umut verip, nasıl bi başına ortada bıraktığınızı çok iyi biliyorum..şu zülme alkış tutanları da kınıyorum..çünkü bizleri terkedenleri kalkıpta alkışlamakta bi insanlık suçudur.
(kendimi sakinleştirmeye çalışanlara dönüp)
sözümü kesmeyin!! ülkemizde yaşayan gazeteci, tarihçi can dündar bi şiirinde der ki ; terketmeyeceksin bir şeyi, öyle sebepsizce.''ne hali varsa görsün'' demeyeceksin..demeyeceksin işte..ama burada terkedilme var.
(sözümü tekrardan kesenlere)
vanmunit vanmunit vanmunit!! SAna da çok teşekkür ediyorum, sana da çok teşekkür ediyorum.benim için bundan böyle aşk bitmiştir.aşka gelmem bir daha!! 1 adım atıyor, 10 adım atıyorum..olmaz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder