28 Şubat 2009 Cumartesi

nabıyoruz-nabıyoruz hapşuruğumuzu tutmuyoruz..

Sevgili blog'um bu aralar feci şekilde ''üsye'' diye tabir edilen vakayı yaşıyorm..sürekli hapşuruyor ve ardından mentollu selpağımla burnumu siliyorum..burun silme sendromundan kurtulduktan sonra burnun kızarıp dokununca tarifi imkansız bi acı hissediyorum..ayağı kanepeye çarpmak, ütü yanığı, surata sert bi şekilde top çarpmasından sonraki çene ağrısı vs şeklinde..
bu günlerde benim için ızdırap oldu desem yeridir..
- hapşuu
+ çok yaşa
- sende gör
veya hep beraber gibi muhabbetten bıkıp
- yeter artık çok yaşa demesenizde olur.
diyecek kadar bıktım!!

kendimi hazır hissetmediğim bir zamanda gelen hapşuruğumu ertelemek için burun delıklerımı kapatarak bi süre nefes almamayı deniyorum.büyük bi olasılıkla bunu başarıyorum.. bunu bi ortamda yaptığımda insanların surat ifademin değişmesinden ''ne yapıyor bu'' gibi düşünceler geçtiğini sezebiliyorum..
ayrıca çevreye rahatsızlık vermemek için ''ıpppss'' şeklinde hapşururdum bu yaşıma kadar..
''aa tutma bir daha hapşuruğunu çok zararlı'' uyarılarını bi çok kez almama rağmen kulak asmazdım.. yaptığım şeyin ne kadar yanlış bişey olduğunu geçenlerde öğrendiğim bi olay sayesinden anladım..
türkiyede hapşuruğunu tutmasından dolayı bir hamile bayan felç kalmış..malesef bitkisel hayattayken hayata gözlerini yummuş..
her ne kadar polat alemdarı karahanlının elinden kurtarsada bu hadise..
bu ibret verici olay sayesinde dersimi almış bulunmaktayım..hapşuruğumu tutmuyorum artık!!
öyle bi hapşuruyorum ki yanımdakiler gök gürültüsü sanıyor hani!! oh be dünya varmış..
hapşuruk bünyede çok şiddetli bir etki yaratmakta..oluşan basınç sonucu beyin damarında bir çatlak oluşturabilmekteymiş..maazallah diyaframı yırtmak var sonçta..
ayrıca gözler açık tutulduğunda yuvasından fırlayabilmekteymiş..tehlikeli bir iş..
600 km hızdan bahsediliyor şaka gibi..

bugün üşenmedim saydım..peşpeşe 8 kere hapşurdum..evet bunu ben yaptım.seri üretime geçtim resmen..bu eylemi gerçekleştirdikten sonra başımın döndüğünü hissettim 1-2 saniyelik suretle..
tavsiye edilen ''tylot hot'' isimli toz kıvamındaki bi nevi oralet tadı veren ilacı bol bol içtim..oldukça işe yaradığının kanısına vardım..test edildi, onaylandı içebilirsiniz..tabi herşeyin aşırısı zarar, gereğinden fazla tüketildiğinde uyku, baş ağrısı gibi yan etkiler meydana gelebilir..unutmadan yazayım eczaneye ilacı almaya gittiğimde ismini telaffuz etmekte zorlanacağımdan kandil simiti şeklinde dizilmesi küçükte olsa bi mutluluktu benim için :) ama öylede isim koyulmaz ki..baya bi satılıyor demek ki.. havaların bozması en çok ilaç sekörüne yaradı ozaman.
unutmadan şunuda eklemeliyim soğuk algınlığının yaşanmasında en büyük neden olarak ufo tarzındaki elektrikli sobalarını suçlayabilirim..ve bunları icat edip piyasaya sürenlerin doktorlar olduğunu bilmeyecek kadar idiot değilim ne yazık ki!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder