24 Şubat 2009 Salı

benim'o :)


Bu sıralar '' benim'o '' isimli bisküviyi deli gibi yiyorum..''bi lokmacık şeye ne kadar lezzet sığabilir'' diyenlere yepyeni bir coşku..Eti benim'o marshmallow ve bisküvi lezzeti, üstünde çikolata ve hindistan cevizi ile yeni vazgeçilmezim oldu resmen..Bir lokma, bir lokma daha derken, bütün paketi bitiriyorum..Yok böyle bi lezzet gerçekten..daha yeni çıkmasına rağmen hemen raflarda yerini almış..hergün bi kaç paket götürüyorum mideye..eroin gibi bağlandım..biskuvi desen biskuvi değil, halley desen halley hiç değil başka bişey bu..parayı buna bağladık resmen..

Geçenlerde bi baktım dia ya gelmiş..hemde 6'lı paketi..benim'o diyerekten hemen kapıverdim yarım düzineden oluşan paketlerden 2 tanesini..
içimden paylaşmak gelmiyor onu kimseyle..vermem abicim kimseye benim'o :)
Bazende bakkal amcamızdan ''benim'o alabilirmiyim'' derken tırsıyorum yanlış anlıcak diye :)


evde tek başımayım :) ketıla suyu koydum, nescafe, benim'o ve asumanın mükemmel bir 3'lü olmaması için hiç bi neden yok :)
çekicem sehpayı önüme, uzatıcam ayaklarımı.. bi yandan benim'o mu yiyicem, bi yandan nescafemi yudumlucam..manyaklar gibi ''wipeout''u izlicem :) abicim çok sempatik hatun şu asuman..yapsa bize şöyle bi güzelinden pansuman fena olmaz hani :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder