21 Şubat 2009 Cumartesi

hiç hoş değil.

Geçenlerde nası olduysa gunduz vaktı uyumusum..aslında ben gunduzleri uyuyamam..uyanıp pcye oturdugumda klavyeye boza döküldüğünün farkına vardım...nası oldu bu iş anlam veremıyorm..boza da dokulurmu be kardesm deme cunku dökülüyomus..ustelık yarısını içip unutmusum..ve tusların calısmadıgının farkına vardım..boza %2 oranında alkol ıcerırmiş..bunuda sımdı ogrendm..

%2 alkollu yarım lıtre boza ıctım dıyelım..0.5x %2 = bünyeye 10 gr alkol girdi demek oluyor..yanı yasal lımıtı aşmamıstık..nası oldu da ben gunduz vaktı uyuya kaldım acaba ?len yoksa sarhos olupta mı sızmıştım ben ¿

sorun o değildi bişeyler yazmak zorundaydım..ama klavyenın tusları calısmıyordu..a4 kagıdına yazmaktan baska çağrem de yoktu.uzun zaman olmustu a4 kagıdına uzunca bıseyler yazmayalı..teknolojıye kendimizi o kadar kaptırmısız ki..yazamıyodum resmen dehşet bı kol sızlaması vardı..ardından belırgın bı sekılde kaslarım agrıdı..en son ne zaman uzunca bıseyler yazmıstım dıye gerıye donup baktıgımda, hatırlayamadm..kısa bı zaman zarfından sonra yazabılıyodm artık :)yazım bıtmıstı..yazıyı gozden gecırdıgımde sozcuklerde sesli harflerı eksık yazdığımın farkına vardm..pc ıcın ne kotu bi seymıs dedım kendı kendıme..yazı bıttıkten sonrada klavyenın tusları kendıne gelmıs ve artık calısıyordu..uzulsem mı ? sevinsem mi ? bi karar veremedim..

artık amacı dısında kullanmaya basladık..geceleri de gece lambası gorevı gorur oldu..acaba var mıdır blgısayarını gece lambası olarak kullanan bırı..eğer varsa yazsın suraya Allah askına..en az thomas alva edison dan once ampulu bulan ılk kısı olarak delice sevınecegımı ıddia edebılırım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder