21 Şubat 2009 Cumartesi

bana yalan söylediler!! :)

Çok fazla metetmişlerdi..Aslnda daha oncedende gıtmek vardı fakat yer bulamamıstık..Geçenlerde ekürilerle gittik..Duygusaldı,hoştu falan fılandı ama ağlanacak kadar yoktu hani..Açıkcası etkılenmıstım ( son zamanlarda yasadıgım ruhsal sorunlar nedenıyle olsa gerek )evde olsam aglardım belkı :) yada salonun en onunde :)işin ılgınc tarafı bı grup kızlar vardı salona grerken ellerinde mendille gırdıkleri için film muroda olsa ağlayacaklardı.Son sahnede herkes fılmden etkılenmıs degısık modlara gırmıs..bılıyorum yerı ve zamanı degıldı..gözüm kaşındı..ve sol tarafımda oturan kız mendil uzattı.İlk başlarda noluyo lan falan dedm anlamadım ne oldguunu..Fılmın sonunda agladın, aglamadım tartışmalarına sebep oldum.Ben ne kadar aglamagımı savunduysam da onlarda hayır agladın dıyıp durdu :)Lanet olsun keşke yalnız gitseymişim :)"bana yalan söylediler" diyorum..susuyorm :) Eve gelır gelmez ılk işim şrkıları ındırmek oldu..uzun lafın kısası ızlenılesı bı fılm..çağar ırmak ıyı ıs cıkarmıs..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder