19 Şubat 2009 Perşembe

Seni unuturmuyuz sandın?!!

Küçükken arı ve sineği kıbrıt kutusuna kapatır, kapıstırırdm..sonuc olarak ikiside ölüverirdi...adaletini sevdiğim dünya..arı diyince aklıma bi anım geldi..rahmetlıyi analım bari..nur içinde yatsın..Geçen yaz beni ilk defa arı sokmuştu..üstelik kalabalık bı ortamdaydı küfür etmemek için kendimi zor tutmuştum..bi garip sesler cıkardığımı hatırlıyorum..dehşet bi kol sızlaması ve ardından belirgin bi şekilde şişlik meydana geldi..işin bu kısmında değilim bi yerde okumuştum ne kadar doüru bilemem..arılar birini sokup iğnesini bıraktıktan sonra çok az bi zaman zarfından sonra ölüverirlermiş..resmen intihar etmişti yani..karmakarışık oldum.ilk kez bi canlı, benim için bilerek ölmüştü..üstelik benim gibi boktan bı herif için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder