7 Mart 2009 Cumartesi


Yaşadığım gribal enfeksiyon yerini baş ağrısı ve dönmesi, ses kısılması, öksürük, halsizlik ve bağdemcik ağrısına bırakmış durumda..özellikle bağdemciklerimin ağrıması beni hayatımdan bezdirdi resmen..yutkunamıyor, yemek yiyemiyor,sıcak ve soğuk sıvılar tüketemiyor ve yeterince uyuyamıyorum..azrail çek elini üstümden!!yakında içimden ıhlamur yaprakları çıkarsa hiiç şaşırmam..
bu durumda hadi doktora gidelim tekliflerini her zaman geri çevirmişimdir.doktorlara karşı fobim var nedendin bilmiyorum..kendi taktik ve stratejimi devreye sokarak iyileşmeyi tercih ediyorum..hani erkeğiz, delikanlıyız ya..kendi başımızın çaresine kendimiz bakarız..
ölümcül bi hastalıgım olduğuna dair kaygılarım var.kanser ve Aquired Immune Defficiency Syndrome (aids) arasında kaldım..kanser daha ağır basıyor sanki..doktora gidince muayeneden sonra yanıma gelip ''üzgünüm bunu söylemek benim için çok zor ama ne yazık ki kansersiniz'' şeklinde açıklama yapıcak diye joseph-joseph oluyorum absürtçe..
aslında güzel bi hikaye olur..
gribal enfeksiyon belirtileri sebebiyle hastanenin yolunu tutan genç..
hiç hesapta olmayan vaka bi ile karşılaşır.
muayeneden sonra doktorun tedavi için çok geç kalındığı ve kanserin bütün vucüda yayıldığından 6 ay gibi az bi süre ömrünün kaldığına dair açıklama yapar..
delikanlı bu kararla yıkılır.
hayata gözlerini yummak için gün sayan genç.
amma ve lakin hastanede raporlar karışmıştır.
ve bu durumdan gencin haberi dahi yoktur.
gelde çık işinden.
aslında türk filmlerindeki gibi amortiden çıkıp ''açılıııın ben doktoruuum'' diye artistlik yapıp ayar vermek isterdim..
tabi sizinde ''kaçııın furkan geliyooor'' şeklindeki çığlıklarınızı duyar gibiyim :)
iyi adamdı..dipçik gibiydi resmen..taa ki doktor gelene kadar ..
ama kendime çok iyi baktım be :) insan hasta olunca canının ne kadar kıymetli olduğunu daha iyi anlıyor gercekten.
3 gündür evde ense yapıyorum..bütün gün hiç bişey yapmayıp evde oturmak sıkıcı oluyor haliyle, pc-tv-ps başında geçiyolar günler..bugün sıkıntıdan ne kadar absürt fim varsa izledim..aynı oyunları defalarda oynadım..bi kaç roman bitirdim..sonra tekrardan sıkıntı geldi ve napıcam derken akşam oldu avrupa yakası başladı, sonrasın da maç var zaten diye düşünürken misafir geliverdi..avrupa yakası şuan itibariyle yatmış bulunmakta ve hatta belki maç da..
dün kumandayı elime alıp zap yaparken yemekteyiz programı denk geldi.. bi yarışmacı var ki orada tam bi fenomen.ilk gördüğümde dans figürleri yaptığından roman zannettim..sonra ''ayul''lu konuştuğundan ''vj bülent değil mi lan bu'' dedim..

çok renkli, çok sempatik bir tip..ismi ''erkan serçe'' imiş..lakabı ise ''prens''..giyim, kuşam zaten bomba.ispanyol paça pantalon falan.
bi parmak dansı var ki akıllara zarar..
o fırça bıyıklarına,uzunca üçgen cücüğüne ve ipince kaşlarına kurban senin!!
önümüzdeki günlerde kendisini tv'de sıkça görmeye devam edicez sanırım..Allah onu başımızdan eksik etmesin..o bizim herşeyimiz..harbi prens!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder