19 Nisan 2009 Pazar

Bugün hafta sonumuzu boş geçmeyelim, bi yerlere gidip eğlenir hem de zaman geçiririz diye düşündük kankym taner ve vahap amcayla..
vahap amca kafa dengi..muhabbeti de çabası..çok erken yaşta hayatın zorluklarını yaşamış ve kavramış biri..

whatever, bakırköyü karar kıldık..mevsim normallerine göre giyindim..
ulan dışarı çıktım ki yaz gelmiş kuzum..
tekrar evin yolunu tutup üstümü değiştirip ince elbiseler giyindim.

benim bi arkadaşım var biliyor musunuuuuuuuz ¿
hava kapalı olur..kalınca giyinir çıkar dışarı..
akabinde güneş açıverir.
hava açık olur.. aldanıp bu seferde incece giyinir..
yağmur yağar..cart curt..
etraftaki insanlar tarafından ister istemez gözler hep üstünde olur.
amele muammelesi yaparlar..öyle işte..
(kendim için değil kuzum bi arkadaşım için söylüyorum ne üsteliyosun..!!)

mevsim olarak olmasa da harbiden hatunlara yaz gelmiş..
en azından bakırköy'de :)
ellerinde goldenleriyle gezenler, bi kenarda dondurmalarını yiyenler, sahilde oltalarıyla balık tutmaya çalışanlar..fakat bi balık bile yakalayamayanlar...
bir yanda ise yeşilliklerin arasında feysbuk için foto çekme derdinde olanlar..
az çok tahmin ettiğinizi umuyorum hitap ettiğim kesimleri..
ağızlarında sakızı cak cak cak sallayan..''r'' harfini üstüne basarak söyleyen(gelmiyorrrrrrrum) tahminen ''kafe lattee'' manyağı olup aynı zamanda msnde,feysbukta ''kujum, ajqoo,zaaaaa''ağızı takılanlar..
dudakları büzüp tek ayakları havada foto çekiliyorlardı onları izledim biraz.
''kızııım akşam atıyosun banaa bunları tamam muuı, comment bekliyorrrrum ona göre..''
tarzı diyaloglar..

bi mekâna girdik..freddy mercury edasında bi adam karşıladı bizi hoşgeldiniz diye.etrafa bakınıverdim..tam karşımda oturan kız bir yandan gözümün içine bakıyor bir yandan ise çocuğun pipisini tutuyordu..ben utandım kızda hiç bi üslup değişikliği yok..sağıma, soluma, önüme, arkama döndüm heryerde aynı kareyle karşı karşıya geldim..kendimi bi an için 50 cent'in candy shop klibinde zannettim..herkes ''yiyişme'' olayına girişmiş resmen..akabinde terkettik çekimleri..50 cent efendi, seninde vergi borçları yüzünden kıçındaki paraşüt misali pantolonunu alırlar inşaaaallah.(çingene ağzıyla)

bayadır piizoterapiye ihtiyacım vardı..aldık piizleri, çerezleri..indik sahile.
dökdük özümüze..bi güzel piizlendik..
bayadır teetotal takılıyorduk..
iyi geldi bu iyi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder