9 Nisan 2009 Perşembe

bir kedim bile yok anlıyor musun ¿

Komşumuz şükran abladan izin istedim.. o da kırmadı sağolsun..
2 dakika tutuverdim shilayı ''ayy ne şirin şey'' diye bir gelen olur diye..
ama bizde ki bu şansla nah(!) olur..
göründüğü gibi bizde ki hayvan sevgisi bu kadar..
önceleri vardı ama.

mesela bii muhabbet kuşum vardı küçükken..
bi kaç sene yaşamıştı benimle..
zor da olsa..
çok alışmıştım, aynı şekilde oda tabi.
cama çıkarırdım münferit bi şekilde yine de kaçmazdı..
bi gün mahalleden gelin arabası geçiyordu, biz camdayken
arabanın şoförü kornaya yüklenince heyecan yapıp kaçıvermişti ellerimden..
plakasını almıştım artık ne yapabiliceksem ¿
senelerce biriktirdiğim göz yaşımı dökmüştüm o an da..
ilk kez bi canlı için ağlamıştım..
hem de hüngür hüngür.

Akvaryumum vardı, içinde balıklarım..
akvaryumun camı çatlamış ve içindeki su boşalınca ölüvermişlerdi..

sonra yavru dişi bi kedim vardı..çok sevimliydi.
adı şerafettindi..çakması.
son günlerde abazanlamaya başlamıştı..
çiftleştiremedik bunalıma girdi.
heryer kedi olmasın hesaabı.
işkence misali sabahın erken saatlerinde yalamaya başlıyor ve beni uykumdan ediyordu..
nabıcaz bu kediyle yahu derken balkona kapayıp hücre cezası verdim bir kaç günlüğüne..
sesi soluğu çıkmadı..merak ettim n'oldu diye.
balkona baktım..
yerinde yoktu..
belli ki hayvancağız terketmişti beni..
olayın bu kısmında değilim 7. kattan nereye gidiyor bu hayvan ¿
merak konusu oldu ben ve evdekilerde..
bi anlam veremedim..
kedidir o kedi demekten başka bişey gelmiyor elden..
gardiyaaaan gardiyyaaaan!! yok mu ulan, yok mu sesimi duyan ¿

hep gittiler..heep gittiler..diğerleri gibi..


ne güzel iş..ye, iç, sıç, yat..paşalar gibi anasını satim dertsiz, tasasız yalanarak yaşıyorlar..bakkal sütünü verir..kasap elde kalan etleri..semt balıkçısı aynı şekilde..
arabanın üzerine yayılıp güneşlenmeler..
insanın kedi olası geliyor vallahi.
burdan kedisi olanlara sesleniyorum, bu işe yaramaz pislikleri hemen kısır yapın.
seks haklarını ellerinden alın.
güya biz insanız anasını satim bizim öyle bi ayımız yok..
adalet mi lan bu şimdi ¿
boşuna nankör dememişler ya..
acayyip sinir oldum kedilere..
kediler yünle oynayınca çok şeker, biz oynayınca ''embesil kaç yaşına geldin''..
amma uzattınız kaleyi gördüm yerleştirdim golü alt tarafı..

şimdilerde bi kaplumbağa alıp beslemek istiyorum..
bi o bırak(a)maz beni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder