6 Nisan 2009 Pazartesi

Gelelim erkek kuaförlerine..son yıllarda onlara berber derseniz fena tav oluyorlar..
illa kuaför denilecekmiş..
geçen 2 senedir gittiğim kuaförüme yanlışlıkla berber dedim, öyle bi baktı ki sanki küfür ettik anuğa goyyim..

bi aralar sürekli farklı yerlerde tıraş olurdum..hangisine gitsem..
''kim kesmişse yamuk kesmiş, bi ara uğra da düzelteyim'' şeklinde bağlama çekiverirdi hemencecik.. çakaal..
en son sen kesmiştin dediğim de ise as yaparlardı hemen..
yermiyim kuzum ben klişe oldu bunlar artık..
sen giderken ben dönmüş, starbucksta white chocolate moccamı yudumluyordum..

perşembe akşamı gittiğim kuaförde ''çok az kısalt abicim'' demiştim.
ırzını sivdiğim kuaför kılıklı berberi, vadiye dalıp 3 numara yapmıştı resmen saçlarımı..
polattan biraz kısa, mematiden de azıcık uzun işte..
siz siz olun kattiyyen perşembe günleri tıraş olmayın boolum.

fakat bu insanlarda her türlü haber vardır..
ayaklı gazete desem yeridir.
o 1 saatlik zaman diliminde her türlü muhabbet yapılır..
kendimi bazen onların yerine koyuyorum.
akşama kadar 10 müşteri gelse hepsine de aynı muhabbetleri yapsa harbi zor iş..
sanat bu sanat..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder